Forum www.1gimnr8.fora.pl Strona G│ˇwna www.1gimnr8.fora.pl
Forum klasy I gim.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Co do ceryfikatu, to oczywiscie mozna robic na miejscu DSH,

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1gimnr8.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Irasiad



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 657
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/7
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 11:12, 04 Kwi 2014    Temat postu: Co do ceryfikatu, to oczywiscie mozna robic na miejscu DSH,

rozmiary zaczynaj─ů si─Ö od D, a ja potrzebuj─Ö w najWi─Ökszym wypadku C.
[link widoczny dla zalogowanych]
Suoer strzy┼╝enie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jesieni─ů i jest ztego zadowolona bo czuje si─Ö du┼╝o lepiej. [link widoczny dla zalogowanych] kaska bardzo sie ba┼éa
Mog─Ö poleci─ç pani─ů Ma┼égosi─Ö. Potem pierszy dzie┼ä troch─Ö bole─ç b─Ödzie, ale nie a┼╝ tak baardzo. Wyszli┼Ťmy z domu, bo chwilami by┼éa taka niezr─Öczna cisza... dzieki, w sumie o tym nabiale po poludniu nie pomyslalam pozdrawiam 6.Ulg─Ö cz─Östo przynosz─ů potrz─ůsanie r─Ök─ů lub opuszczanie ko┼äczyny g├│rnej w d├│┼é [link widoczny dla zalogowanych]
Myje codziennie dobrym szamponem, raz na jakis czas stosuje od┼╝ywk─Ö, farbuje co miesi─ůc. A s┼éysza┼éam ┼╝e biegunka to oznaka zbli┼╝aj─ůcego si─Ö na dniach porodu? to nie daje rezultatow, problem powraca. pozdrowienia!!! Poczyta┼éam troch─Ö w necie na jego temat. nie umiem) Witam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Badania mog─ů by─ç dobre ale jajeczkowanie nie zawsze jest w ka┼╝dym cyklu .
[link widoczny dla zalogowanych]
waga nie taka zla ale wyglad znow z miesiaca na miesiac bardziej obly. Carey, a Ty by┼éa┼Ť w og├│le u brafitterki?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

je┼╝eli nam to jako┼Ť wychodzi to i Tobie wyjdzie! [link widoczny dla zalogowanych] By┼é remontowany od jesieni, ale ┼╝e to d┼éugi blok to do mojej ┼Ťciany doszli dopiero ko┼éo grudnia i wstrzymali prac─Ö ze wzgl─Ödu na zim─Ö.
Jak d┼éugo naprz├│d trzeba si─Ö do niego um├│wi─ç mniej wi─Öcej? Czy jest tu jeszcze autorka? dzisiaj ca┼éy dzie┼ä w ┼é├│┼╝ku i na antybiotyku, wygl─ůdam jak chomik, ale na szcz─Ö┼Ťcie nic nie boli. Mi Pani dr zabroni┼éa masowa─ç. Podam tobie adres dobrej kosmetyczki Aga w salonie VIRGIN w Chmielowicach .Nie drogo i jest super .Polecam [link widoczny dla zalogowanych]
Rozgniot┼éam go na tapecie, ale mam wra┼╝enie, ┼╝e po mnie ┼éa┼╝─ů paj─ůki. Mia┼éam szyty ┼éuk brwiowy , ca┼éa zdart─ů praw─ů stron─Ö twarzy , nosi┼éam ko┼énierz usztywniaj─ůcy na szyj─Ö , moja twarz by┼éa zdeformowana z powodu opuchni─Öcia CA┼üEJ prawej strony i CA┼üEGO prawego oka. W┼éa┼Ťnie odby┼éam rozmow─Ö w sprawie pracy jako ajent ┼╝abki! Powiedzcie mi, jak to z tym jest??? czy┼╝ nie ?! Sunshine.. u nas dzis cieplo pojechalam na wyniki dodatkowo umowilam sie z kolezanka wrocilam na wieczor jutro rowniez dzien u kolezanki dzieci beda szalec milego wieczorku padam juz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

po miesiacu, kiedy mielismy sie juz poddac zadzwonil telefon i moj mezus dostal robote na czarno jako sprzatacz 1-2 godziny dziennie za 50 funtow tygodniowo, czyli ok 5 funtow na godzine.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieje ┼╝e wytrwam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam

aua [link widoczny dla zalogowanych] Serio
Ale do rzeczy. pozdrawiam! ze wzgl─Ödu na blizn─Ö.Ranek ju┼╝ up┼éyn─ů┼é zwyczajnie,zmiana opatrunku i zabijanie nudy szpitalnej(czytanie!)Dosz┼éa mi 1 tabletka - i tyle.Jeszcze 2x dziennie robi┼éam sobie inhalacje(┼Ťwietna sprawa!).My┼Ťl─Ö o kupnie inhalatora.Zazwyczaj wypisuj─ů pacjent├│w po 4 dobach,ja zosta┼éam o 2 d┼éu┼╝ej,bo moje nadnercza nie pracuj─ů i chcieli mnie obserwowa─ç.Teraz czekam (10 dni) na wynik histopatolog. tak mi si─Ö wydaje. ja dopiero dzi┼Ť zaczn─Ö drog─Ö do lepszego samopoczucia... [link widoczny dla zalogowanych]
ja nie choruje juz od ponad 5lat, ale dolegliwosci zoladkowe zaczely mi sie PO chorobie.podobnie z z─Öbami. pracujesz? Mia┼éam problemy z nog─ů i wcze┼Ťniejsze operacje.Noga jest s┼éaba i ma uszkodzenia,dlatego musia┼éabym si─Ö uda─ç do dobrego fachowca w dziedzinie leczenia metod─ů Ilizarowa,┼╝ebym byla w dobrych rekach. przez ten rok zmienilo sie jedno - sa troche inni polacy - mniej juz takich na huurraa jedziemy do angli, jakos to bedzie, wiecej takich, ktorzy wiedza czego chca. kurcze tylko na czarne ja mam mase na piersiach,brzuchu i dolnej cze┼Ťci plec├│w... yyyyyyy... Podzielcie si─Ö do┼Ťwiadczeniami!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ni┼╝sze s─ů lepsze!
[link widoczny dla zalogowanych]
hej, mam do was goraca pro┼Ťbe. Zycie jest troche kosztowne, my na 2 soby wydajemy okolo 100 euro tygodniowo na zakupy.A nie szalejemy z jedzeniem.My we dwoje mamy 1 700 euro i jest dobrze,ale za wynajem placimy bardzo malo.To taki mniej wiecej zarys, mam nadzieje,ze jakos pomoglam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

przegrana wiem jak Ci ci─Özko ale po burzy zawsze wychodzi s┼éo┼äce [link widoczny dla zalogowanych] Kurde zerknelam tylko w tel co u was i a┼╝ musz─Ö szybko odpisa─ç Wycieczko kobieto j─ů normalnie o tobie za cz─Östo my┼Ťla┼éam!
niekt├│rzy umieraj─ů-to znaczy ju┼╝ wiedz─ů polecialam jeszcze raz, dwa dni po tamtej wizycie na pogotowiu zaczelam plamic delkiatnie, wlasciwei to widzialam to plamienie tylko gdy sie podcieralam po siku i przytykalam papier do wejscia do pochwy(sory za dokladnosc) widac bylo ze papier jest zoltawo brunatny jakby podbarwiony troszenka krwi, powiedzieli mi ze to po badaniu mi cos mogli zadrapac bo blona jest bardziej ukrwiona, ale zbadac mnie musieli zeby mnie odfajkowac w swoim zeszyciku, podczas badania poleciala krew, trysnela, w szczatkach ktore wylecialy lekarz dopatrzyl sie mojej kropeczki, po 2 godzinach krwawienia i czekania az wyleci reszta poszlam na usg, okazalo sie ze jest druga kropeczka ktora sie trzyma dzielnie, mimo ze stracilam jednoz blizniat walcze teraz zycie drugiego, nie mam pojecia jak sie zakonczy ta walka chociaz wynik zdaje sie byc przesadzaony, 3 dzien ja caly czas krwawie i mam nieznosne skurcze, bol wiekszy niz przy okresie, nie daje sobie rady sama ze soba, mimo ze nie wiedzialam iz jest dwie kropeczki, ze dzidziusie istnialy tylko na tescie ciazowym ja juz je kochalam, serce mi peka z bolu i mam wrazenie ze stracilam juz oboje, po prostu tak jak pewnego dnai obudzialm sie i polecialam po test mimo ze do okresu byla kupa czasu, tak teraz mam przeczucie ze nie jestem w ciazy, dziewczyny nie lekcewazcie zadnego bolu nawet malutkiego, moze to byc objaw normalny a moze cos byc nie tak, mnei zapewnili ze jest wszystko ok a dwa dni pozniej stracilam moje szczescie, Dzieciaki wyjezdzaja na wyciexzk─Ö szkolna to mamusia mo┼╝e pog┼éodowa─ç.Pozdrawiam.Kto do┼éancza sie do mnie???????? witam wszystkie baranki Dzie┼ä 7: [link widoczny dla zalogowanych]
- to ja taki ma┼éy wierszyk; Staraj si─Ö je┼Ť─ç jarzyny zielone, unikaj grochu (zielonego i suchego) oraz kukurydzy. No a ja czekam do 29.10.Narazie nic nie czuj─Ö,cho─ç my┼Ťl─Ö ┼╝e jeszcze kilka cykli si─Ö pom─Öcz─Ö...ale c├│┼╝ jak mus to mus Czego dla fasolki si─Ö nie zrobi;D W┼éa┼Ťnie delektuj─Ö sie kapustk─ů.Moja zupa bardziej przypomina bigos he,he ale zjadliwy Pa┼║dziernik by┼é O zgrozo 159 z┼é!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja dopiero mam za soba 7 dzien, chce od poniedz zaczac south beach diet dodatkowo by zrzucic fett na brzuchu i nogach i pupie!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1gimnr8.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin